duminică, 12 octombrie 2014

sfanta Cruce


26 de comentarii:

  1. sint coana Maag.R copil,epistas Stanga cu marfuri DSP si restul corecte vesnic Hoteliera in ONT,circuit inchis shop hotelier,in comunele balneare Bala,Ruginoas,Lancram,Felix,Tusnad,Pucioas,custode de receptie juma de stea 4 margarete corect de 1/13 nota 10 1900-vesnic.Lina Cosasu fericire binefrumos justitie 1900-vesnic.Pe veci hoteliera Remiza franceza vesnic.Foto fericiticeipigoniti.net imagine vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  2. toata operatiunea de sus R.M cnp[IDnp] este numita operatiunea,,Sarpele din Pamant,,maron cu verde galben vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  3. este medicina mea steno diacritic corecta 1/13 nota 10 cum am cerut inscrisa pe piatra la izvoare in comuna balneara Bala,Ruginoasa,Rasinari,Felix,Tusnad,Lancram,Uniunea sovietica secera si ciocanul,1900-vesnic a mea vesnic foto schite politie vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  4. este taxa mea hoteliera 100 lire sterl..la sf Mina tot pachetul si 600 euro in insula Ostr.Brad...vandute de mine[gen Cost si fratii 1900-vesnic la SRI Dispecerat interior] 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  5. este manualul meu de logica corect arian cum am cerut la Stat aici tara coana Magd.R copil epistas Stanga bie 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  6. sint apostolita la,,masa apostolilor receptionera de hotel,,eu R.M cnp[IDnp] la,, cina cea de taina fericire frumos bine justitie,,1900-vesnic[verzi vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  7. este psihologia judiciara logica calculele mele comerciale,mintea mea tot planul comercial logic inchegat dacic in manualul meu de logica piramida Maslou corecta arian sovietic cum am cerut eu 1900-vesnic[flaro cerneala mea vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  8. avem scoli definitive vesnic tot parcursul vietii rampa securitate franciscani,insula OSTR/Brad,noi toate neamurile graris vesnic,are Eminescu povestiile noastre frumoase bine fericire eu cu toti pomenitii intelesi 1900-vesnic[lumina vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  9. este glagoria mea la Stat la presedinte bine rau fericire justitie frumos cum am cerut[cu sf cruce semn inflorata august 1900-vesnic[linia mea portativ gratis vesnic au arta mea in justite gratis vesnic].corecte vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  10. sint toti oamenii marturi indiferent la juraminte fape gen mausoleul UZP-iste, scientologice psiho-frenologice 1/13 nota 10 cum am cerut,au oamenii glagoria USR ca mine stiintele naturii Racovita 1900-vesnic[sint pictor monarchist corect eterist Ipsilanti] gratis vesnic corect arian cum am cerut 1900-vesnic numai balneoclimaterice statiuni vesnic.Au harul meu corect psihofrenologic prozelit vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  11. au comertul ca al meu cu semn sf cruce inflorata cu credinta harul viziunea mea toti oamenii si parintii 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  12. au sulurile ieftine si scumpe tot la cadastru rol agricol[probe] legea au schite facute de ei la politie,1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  13. are faraon creierul meu corect de nota 10[ale lui sa fie],cu scarabeii mei,stie harta mea dulaii unde sint biologic 1900-vesnic.Abagat la seif tot de-al meu corecte 1900-vesnic multiplicate,da le dau vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  14. au credinta mea corecta oamenii 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  15. au oamenii ficatul meu corest si sanatos 1900-vesnic[au ficatul plin cu produsele mele frenoorganoleptice identice multiplicate TC =10 gratuit 1900-vesnic[Dragaica vesnic]....nenumarate corecte vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  16. au oamenii aici sat afacerile mele parinti sot aduse de mos Duminica la pret modest verzi 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  17. are Tatal ceresc credinta mea corecta 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  18. are cartea mea mamaie mosu sotul si tata corecte de nota 10 in suflete in dreapta credinta 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  19. au rudele sfinte cu temere credinta si frica de Dumnezeu cartea mea in dreptate suflete 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  20. au comertul obiectele masuratorile mele afacerile piata croitoria farmacia sulurile de armata,au drepturi ca ale mele[sa stiim notar] eu parinti bunici[3] sot 1900-vesnic gratuit vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  21. au oamenii seria mea genetica cu parul meu ei in gene serioase reale corecte sanatoase 1900-vesnic[tip ufo vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  22. sint toate cererile noastre corecte implinite de TRIBUNAL eu sot bunici[3] parinti toti marturi cat pe cat suma vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  23. este cartea mea litografii cuvantul corecta ariana sovietica serioasa foto schite politie la CONTRAINFORMATII aici Stat 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  24. Magd si Mih din SABA LIBNA infractorii finnancial intelligence[totul real radio corect 1900-vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  25. este legea mea a nuntii in monumentul eroilor JIBL VECH steno litere diacritic corecta 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  26. are credinta mea corecta probe scripte toti BIBLIA de Sunet 1900-vesnic[razboi 1900-vesnic motivele vesnic serioase corecte reale] cat pe cat sume, vesnic.

    RăspundețiȘtergere