duminică, 12 octombrie 2014

sfanta Cruce — continua putere a tuturor crestinilor care i se inchina si o cinstesc —

Adăugaţi o legendă

46 de comentarii:

  1. sint eu Magda,Constantin si Maria cu crucile morminte inchinate lui Zeus si Hera, Hades si Persefona[legea mea cadastru corecta 1900-vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  2. sint uniformele pe noi eu parinti 1900-vesnic semn gat jiletca bumbi rejansa rever poale tiv, croieli,si clin tundra vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  3. sint in dezmembramintele banca cec aici sat ziarul Curentul eu si parinti 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  4. sint R.M cnp stirist Aton radiodifuzor corect 1/13 arian sovietic cum am cerut frenologic-psihologic 1900-vesnic inregistrat regina corect vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  5. am trei sfinte Copiii in trei biserici ale Dreptei Elisaveta trei sate 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  6. sint pantofii mei I.H Cimitirul Bunavestire[idolatrism holiudian vesnic].,este parfumul meu voga epocii 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  7. sint toate muzeale la muzeul memorial I.G.Dc.1900-vesnic trei sate.

    RăspundețiȘtergere
  8. este iscalitura 1900-vesnic la zeii Zeus si Hera.

    RăspundețiȘtergere
  9. am deschis drumurile geografic istoric botanic si am pus semn sclep 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  10. am exploatat padurea din molid istoric vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  11. sint icoana la Rohia 1900-vesnic.[nu].

    RăspundețiȘtergere
  12. am credinta in Hollywood 1900-vesnic corecta in psihologie inima.

    RăspundețiȘtergere
  13. sint parele mele dosar neurologie si parinti sot la cet geptermala serioase de nota 10 nu renuntam vesnic la acuzatii 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  14. cred in rau psihologic in suflet 1900-vesnic.Alb vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  15. au toti facturi ca ale mele de mobila 1900-vesnic gratuit.,infim ca pret .

    RăspundețiȘtergere
  16. lumea are comerul meu cu semn in minte scoala mea corecta cu semn in minte,si nazismul meu corect in minte sf biserica a mea corect in minte 1900-vesnic cu semnele mele vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  17. are lumea Sistemica mea lab armata sa vada sa auda ei stiintific cat 1900-vesnic,,vorbe,,vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  18. sintem,, A,, fiecare eu parinti sot bunici strabunici,1800-vesnic.cec fiecare vesnic banca.

    RăspundețiȘtergere
  19. sa duca receptionerii de hotel, tiganii si infamii vinovatii ambele genuri la razboi la Auschwitz Sistem legal in cosciuge, de acum si pururi toti in tara afara istoric vesnic sa-i stie peste tot[sint documentele la Garda 1900-vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  20. blestemati sint sa fie cei ce sint spanzurati pe lemnul crucii ambele genuri 1900-vesnic[eu parintii sotul bunicii[3], strabunicii].

    RăspundețiȘtergere
  21. sint parele noastre litigii favorabile dosare Neurologie la Stoilesti...in Zimnicea la Parchet,eu parinti bunici[3] sot strabunici nu renuntam vesnic la acuzatii.

    RăspundețiȘtergere
  22. credem legea in Zodiac in inimi eu parinti bunici[3] strabunici,corect de 10 semne cerem vesnice 1800-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  23. avem haine rechizite scolare toata scoala sanatate casa masa servici, manuale tot angenajul nou ieftin gratuit muzeal circuit 1-8 eu parinti bunici[3] strabunici,sot 1800-vesnic mintea mea partid Memoria toti vesnic.,in inimi.

    RăspundețiȘtergere
  24. au toti,vii si morti, uleiul meu mir sfintit vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  25. este informatica mea corecta vesnic R.M cnp gratuit in index informatica sf biserici culte de mir 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  26. am vandut produsele mele,,olaresti,,la Cultura national 1900-vesnic[tiganii albi vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  27. sint iconita la sf Arsenie Boca de sfanta romanca corecta hramul ce-l port 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  28. sintem jurati cu,,arama,,eu sot parinti bunici [3],, strabunic[1],1800-vesnic corect.

    RăspundețiȘtergere
  29. sint produsele preparatele afacerile obiectele mele toate bune muzeale Nogai in caldarusa popilor 1900-vesnic ale mele.

    RăspundețiȘtergere
  30. este caldarusa in pictura sf biserica vale sf Elisaveta 1900-vesnic a mea cu tot plina vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  31. sint Agent de Vanzari in caldarusa sf Elisaveta au toti inelul meu gratis 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  32. eu R.M cnp,,am reinfiintat Centrala trei sate ,, gratuit 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  33. sint sef in Exploatatia forestiera corect numai muncitorii[povarnagie clasa c,, corect gratuit 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  34. este fapta mea de veselie in Calimn...1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  35. este toporul meu corect[unde cand,,ulii ursi de noapte,,1900-vesnic jur pe sf muc de lumanare vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  36. este medicina noastra la comun,,limba mea vorbe,,toti medicamente la fel colo-n cui sf icoana aceleasi procedee maslin roditor panza grau eu parinti sora 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  37. este toata marfa noastra, toti pomenitii,,cu titlu,, oneros in SJV,,Neurologie,,criptata 1800-vesnic[platita toti pomenitii],vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  38. sintem inscrisi oficial inseriati Adas la IPS Lolea, Podoaba Goropcila,Pocitan, Cornilascu eu parinti sot bunici[3] strabunici[1800-vesnic sa stiim tot vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  39. are credinta noastra de doctori ansva dsv Azs/Azo si Federal Atee[serioasa corecte de 1/13 arian sovietic toti pomenitii vii si morti unde loc timp data ora miros culoare croitura 1900-vesnic sa vada fum vesnic corect la toti[da,da].

    RăspundețiȘtergere
  40. avem cate 105 calificari fiecare si comune legionare,ajofm,iscir,artropod,solaris,scoala populara,,cu serie cumparate,,in plus si unicate[cate 1558 fiecare si comune] si inserieri adas in ele si toate scolile noastre gratuite comune si fiecare integral[7,8,9,9.68 note sf moaste] eu si toti pomenitii vii si morti 1900-vesnic de TRIBUNAL vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  41. sintem,,Reci,,eu parinti bunici[3] soti strabunici 1800-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  42. le-a dat sf Mina ale mele lui tata pe tichet 1900-vesnic cu semn sa stiu vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  43. au parintii sotul crucea mea sintem adventisti stiu ca mine imaginea cu vorbe miros freno-psihologica 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  44. are sora mea caseta cu semn cu integrala mea,are farmecele mele folclorice cu semn fapte steno aici minte[caldarusa ca a mea] 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  45. sa plateasca toate la DSP integral si calugarii si popii,patroni veterani bucatari,1500-etern si vesnic aici sat vesnic.si dusmanii mei 93%,la fel vesnic.

    RăspundețiȘtergere